subota, 15. travnja 2017.

Potroši 5 do 5.5. - update

Bok svima, prije nego što krenem želim vam sretan Uskrs!
 Nije me dugo bilo, ali sada kada su počeli praznici postovi će ići češće.
Da krenem sa današnjim postom, bilo je vrijeme da napravim update taga. U ovom postu ću više pričati o proizvodima koje sam potrošila, a za ostalo ću vam pokazati do kuda sam stigla. Mislim da je napredak mogao biti bolji da sam koristila proizvode svaki dan.

Labello lip butter od kokosa sam napokon potrošila. Navečer bi ga stavila u debljem sloju i ono što sam primijetila je da mi ujutro na usnama zna ostati bijeli trag na dijelovima gdje su mi usne bile ispucane, kao da se proizvod tamo nakupio. Bez obzira na to, ostajem pri mišljenju da jako dobro hidrira. Iskreno ne bih ga više kupila (nažalost imam još puni takav od maline) iz razloga što mi se pakiranje ne sviđa, ako se žurim brže mi je staviti onaj u stiku. Drugi razlog zašto ga više neću kupiti je taj što mi je stvarno dosadio jer ima dosta proizvoda unutra.


Potrošila sam još jedan proizvod, Makeup Revolution mat primer. Ovaj primer je silikonski i predivno zagladi kožu i čini mi se da popuni pore malo. Nakon tog efekta koji sam dobila, odlučila sam ga isprobati ispod pudera. Koristila sam Revlon  Colorstay koji zapravo ni nisam mogla staviti lijepo. Puder kao da se zalijepio za taj primer i nisam ga mogla uopće izblendati. Nakon toga ga više nisam pokušavala koristiti ispod pudera nego sam ga nanijela kada sam bila doma i kada se nisam šminkala. Mana mi je i pakiranje, proizvod se teže razmazivao po licu tako da sam ga ja među prstima zagrijala te ga nakon toga nanijela na lice.





Ostale proizvode nisam potrošila. Za sve sam sigurna da ću potrošiti osim za Avon color trend maskaru i Bourjois Healty mix korektor jer ni ne znam koliko još proizvoda ima.
Što se tiče Avon kreme za ruke mislim da je bilo nešto manje proizvoda kada sam prvi puta označila, ali nema veze. 
Makeup Revolution Focus and fix korektor sam koristila većinom za po doma i za to je bio dobar.

Avon laka ima još na dnu malo i danas sam pokušala nalakirati nokte s njim, ali nisam uopće mogla tako da i njega smatram potrošenim. Moram reći da nisam imala baš dobro mišljenje o njemu, ali sada mi se jako sviđa. Ostavlja sitne šljokice koje se znaju presijavati, nisu jako vidljive, ali se meni jako sviđaju. Također, lak mi je duže trajao, inače bih morala nokte lakirati jednom tjedno, a sada sam ih lakirala jednom u dva tjedna i da uz to dobro izgleda. Planiram naručiti njihov gel top coat i nadam se da će biti dobar kao i ovaj.





Beauty UK paletu za konturiranje nisa koristila svaki dan. Nije mi bio problem dotaknuti pan jer sam četkicom uzimala proizvod sa sredine, ali okolo tog pana ima još dosta proizvoda. Bijelu nijansu uopće nisam koristila.




Nadam se da vam se post svidio. Za proizvode koje nisam puno pisala sada, više ću reći u finalu taga.

Broj komentara: 7:

  1. Mislim da je i ovako napredak jako dobar i mislim da ćeš do finala uspjeti potrošiti mnogo stvari

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi great post :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post <3 Mnogo volim da čitam ovakve postove gdje mogu vidjeti koji proizvodi su dobri a koji ne. Hvala ti zato za ovaj post <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post dreaga!

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi mi na mom blogu
    http://milicaworl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. lovely post...i follow you , you follow me back?

    OdgovoriIzbriši