Potroši 5 do 5.5. Finale

Pozdrav svima! Nisam već 3 tjedna objavila post, razlog je bio što sam bila lijena ići na laptop, a i nisam uvijek imala volje.
Vrijeme je za finale taga potroši 5 do 5.5.
Proizvode koje sam potrošila do  update-a možete pročitati ovdje.


Idući proizvod koji sam potrošila je Avon care krema za ruke od kakaa. Meni je ova krema stvarno odlična. Brzo se upija, meni pruža dovoljnu hidrataciju, a uz to predivno miriši. Ako je kupite i ne svidi vam se nećete potrošiti puno novaca jer nije skupa. Imaju još dosta krema u ponudi i neke su više gel teksture i koje su masnije koje će biti bolje onima koji imaju sušu kožu.


Proizvod kojeg još ima, ali ja ga smatram potrošenim je Makeup revolution Focus i fix korektor. Koristila sam ga za doma tako da sam ga uspjela potrošiti. Ima žuti podton, nijansa mi nije odgovarala. Ako tražite jako prekrivanje s ovim korektorom to nećete dobiti. Mislim da bi bio dobar za posvjetljivanje. Neću potrošiti ovo malo što je ostalo jer ga iskreno ne mogu vidjeti više, a i dosta dugo ga imam.


Proizvod kojem sam htjela dotaknuti pan i uspjela sam u tome je Beauty UK kontur paleta. Trebate staviti dosta proizvoda jer kada stavite manje i izblendate ni ne vidi se. Također sam ga koristila za po doma ili bi dodala kada bih došla iz škole. Nisam ga nosila za školu jer je to samo dodatan korak koji ni ne znači ništa. Preporučila bih ga početnicima koji tek počinju sa konturiranjem jer ne možete lako pretjerati s njime.




Za Bourjois Healthy Mix korektor nisam sigurna koliko ga ima, ali rekla bih još nešto manje od pola. Na početku me nije nešto oduševio, ali sada mislim da je dosta dobar korektor. Preko pudera mi se sviđa kako izgleda. Nijansa mi je malo tamnija pa ga koristim na podočnjacima gdje se zbog naočala ni ne vidi ta razlika u nijansi. U zadnje vrijeme kada ga koristim mi se uvlačio u linije ispod očiju, ne znam da li je do njega ili ne. Možda ga nekada kupim, ali draži mi je Catrice kamuflažni korektor.


Proizvod za koji također ne znam koliko ga ima je Avon colortrend maskara. Ova maskara mi se nekada svidjela, a nekada ne. Zna dosta slijepiti trepavice i napraviti grudice, ali i produžiti ih. Ne trusi se i ne razmazuje se. Koristila sam je u kombinaciji s Maybelline The rocket volume maskarom. Mislim da je više neću kupovati.



Nadam se da vam se post svidio. :)

13 komentari:

  1. ja bi pokusala ovaj tag, al me uvijek strah da necu uspjet zavrsit potrosit sve proizvode, svaka ti cast

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme super proizvodi!
    Ovaj bourjois korektor mi je jedan od najdražih definitivno!
    Beauty UK paletica za konture mi je isto skroz okej, super. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na postigunot uspjehu. Ova kontur paleta mi se čini veoma dobrom, drago mi je da si uspjela dotaknuti pan ;)

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post :)
    Proizvodi su PERFECT!
    Poseti moj blog ukoliko zelis: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, ova kontur paleta je divna ♥
    Pratim te ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Krema je odlicna, zapratila sam te. Uzvrati ako zelis :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ovu paletu. Znači paleta je vrh.Moja sestra je već duže vreme koristi pa sam je morala i ja probati.
    Novi post --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Super proizvodi,čula sam dosta pohvala na račun ove palete za konturisanje.♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.