Wishlist for 2017.

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post.☺
 Razlog ovog posta je da me podsjeti da ne kupujem hrpu stvari. Često kada sam u drogeriji kupim nešto što mi uopće ne treba. S obzirom da bih voljela kupiti novi laptop, možda ovako uštedim. 

Počinjem sa dekorativom. 

Od The balm kozmetike već dugo želim kupiti Mary-Lou Manizer highlighter i Bahama mama bronzer. Svi ih hvale, a i meni super izgledaju tako da se nadam da će uskoro biti kod mene. Vjerojatno ću pratiti Bipine vikend akcije pa uzeti tamo.



Već neko vrijeme u drogerijama možemo kupiti Real techniques kistove. Imam njihov blender koji mi se jako sviđa, jedina zamjerka kod njihovog blendera je to što ga ne mogu skroz oprati. Možda je razlog što koristim Revlon colorstay puder i ne operem ga odmah.




Što se tiče preparativne kozmetike želim isprobati Kiehl's kozmetiku. Mislim da ću tražiti samo testere jer je ova kozmetika dosta skupa. Znam da je odlična jer ju svi hvale. Odlična stvar je što u njihovoj trgovini možete tražiti da vam testiraju kakav tip kože imate i kakvu njegu trebate.




Već duže vrijeme gledam na Facebooku stranicu Helena Delirium prirodna kozmetika. Želim isprobati nešto od nje, ali problem je u tome što se ne mogu odlučiti što prije da naručim. Sve mi izgleda super i sve hvale. Možda prvo isprobam neku masku i piling.


Kao što sam gore u uvodu napisala, voljela bih kupiti novi laptop. Koristila sam sestrin pa bih voljela imati svoj jer bih mogla pisati kada želim.



Već smo na zadnjoj stvari, a radi se o kožnom ruksaku. Mislim da izgleda ljepše nego obični ruksaci. Mislim da ću ga kupiti u 9. mjeseci kada počne škola. 


Imate li popis proizvoda koje želite?

11 komentari:

  1. Kožnih ruksaka ima prekrasnih na zafulu! Ali da, i ja bih svakako željela svoj laptop jer se ovako moram nagađati sa sestrama...

    Dva nova posta (veliki haul...) na:
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga, kožni rančevi su stvarno vrh stvar za svaku priliku! :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. That's good.
    http://www.angtiyang.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja vec dugo zelim da probam The Balm,ocekujem utiske :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,čula sam dosta pohvala na The Balm kozmetiku,nadam se da ćeš sve ove stvari ostvariti u toku godine.


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, dosta slićnih stvari imamo na wishlisti. ♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  10. I like your choice! Great things! :)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.