srijeda, 28. lipnja 2017.

Favoriti lipnja+ flop proizvod

Pozdrav svima! 
Danas je godina dana od kako sam počela pisati blog. Hvala svima koji su me zapratili ovdje. Razmišljala sam da napravim giveaway, ne znam koliko bi Vas se prijavilo s obzirom da bi vjerojatno bio samo za Hrvatsku tako da ga nisam napravila, ali još stignem.
Prvi post su bili favoriti tako da danas radim favorite.
Imam nekoliko proizvoda koji su mi bili favoriti i jedan proizvod koji mi se i nije toliko svidio. 

Krajem svibnja ili početkom lipnja sam isprobala The balm Time balm primer. Stajao je neko vrijeme jer ga nisam htjela koristiti toliko puno s obzirom da je dosta skup. Odlučila sam ga isprobati nakon što sam kod jedne blogerice vidjela da je napisala da se uopće ne zasjaji kada ga koristi. Koristim ga na T-zoni i skoro pa se ni ne zamastim s njim. Kombinacija njega, Revlon colorstay pudera i Rimmel Stay matte kamenog pudera mi je najbolja za ovako vruće dane kada želim da mi puder izgleda dobro tijekom skoro cijelog dana. Ne znam jesam li jedina kojoj Rimmel puder miriše na more. 


Jako volim highlightere i u lipnju sam najviše koristila Essence Prismatic rainbow highlighter. U ambalaži jako lijepo izgleda. Mislila sam da će ostavljati plavi ili crveni trag, ali ostavlja zlaćani sjaj. Mislim da bi bio super onima koji žele suptilniji highlighter.
Na swatchu je malo jače stavljen, prvi swatch su sve nijanse pomiješane, a dalje su nijanse svaka za sebe.






Dugo sam koristila Avonovu ružinu vodicu i sada sam htjela isprobati nešto drugo tako da sam kupila Terra Naturi tonik. Sadrži aloe veru i glicerin. Namijenjen je za mješovitu do normalnu kožu. Prvo što mi se kod njega svidjelo je miris, zatim to što lijepo očisti ostatak nečistića, nisam primjetila isušivanje niti da mi se brže masti koža. Mislim da bi bilo super ovakav proizvod imati s nekim raspršivačem jer bi poslužio za ljeto u svrhu hlađenja. Ako znate neki dobar tonik napišite mi u komentare.


Ima dva izvođača koje sam ovaj mjesec stalno slušala, a to su Parni valjak i Marija Šerifović koju zapravo nikada nisam slušala.

Zadnji favorit koji želim spomenuti je serija Once Upon  A Time. Inače ne pratim serije, ali ova mi je super. Sada sam na drugoj sezoni i nadam se da će i dalje biti dobra. Po naslovu možete nekako predpostaviti da je riječ o bajkama. Ako je netko gledao možete mi napisati vaše dojmove.



Proizvod koji mi se nije pretjerano svidio je Seacret minerals from the dead sea losion za tijelo. Moj je sa mirisom meda i mlijeka. Kada ga nanesem na kožu treba mu malo duže da se razmaže i to pogotovo ako je koža još malo vlažna. Što se tiče hidratacije ok je. Jednom mi je ispao na pod i malo je oslabio zatvarač. S obzirom da je skuplji (na njemu piše da košta 130 kn, ali ja sam ga kupila u setu koji je duplo skuplji) mislim da ne vrijedi toliko. Za puno manju cijenu možete naći jako dobre losione.



Koji su Vaši favoriti? 😊

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post draga, sviđaju mi se favoriti. Ovaj highlighter izgleda jako lijepo, ali čula sam neke negativne komentare tako da ne znam.. Voljela bih isprobati taj primer, sigurno je dobar.
    I naravno, čestitam ti na godišnjici bloga!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ga isprobas javi, mislim da za tu cijenu koliko kosta ne mozes puno pogrijesiti. Hvala ti. ❤

      Izbriši
  2. Highlighter baš liči na nešto što vrišti ljeto. Inače ne koristim highligtere ali kao ukras u nesesaru bio bi savršen. Nikada ne bih dala 130 kuna za losion, mislim da je to stvarno previše. Česitam na godišnjici bloga! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se pitam jesam li jedina djevojka na planeti Zemlji koja nije isprobala rimmel stay mat xd apsolutno ga svi hvale i čim potrošim ovaj koji trenutno imam kupit ću taj, divni su proizvodi :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši