Kopija Real techniques bold metal kistova

Pozdrav svima!
Dugo nisam radila nikakvu recenziju tako da sam vam odlučila pokazati kopiju Real techniques kistova, bold metal kolekcije.

U setu se nalazi 7 kistova. Naručila sam ih s Ebay-a, možete ih naručiti ovdje.
 Odabrala sam zlatni set, a u ponudi se nalazi i set u rose gold, srebrnoj, mix zlatne, srebrne i rose gold te crnoj boji.
Ono što me oduševilo je to što su jako mekane. Lako se peru te tada nije ispala ni jedna dlačica, ali nakon nekoliko mjeseci je na dva kista ispala dlačica.
 Gornji dio dlačica je bijeli dok je donji zlatni, žuti.


Od 7 kistova, 3 je za oči, tj. bolje da ih nazovem samo manjim četkicama jer ih ne morate koristiti isključivo za oči.



 Prva je četkica za tuš. Dovoljno je čvrsta, a i tanka. Osim za tuš mislim da može poslužiti za popunjavanje obrva i ako volite precizne linije ruža možete popraviti s ovim kistom. Ja ga koristim za sjenilo za obrve i u tu svrhu mi se jako sviđa jer nije ni preveliki, a ni premali.



Zatim nešto kao pencil brush samo što je veća. Odličan kist za nanošenje sjenila ispod oka, u pregib kapka, vanjski dio kapka i u kut oka. Meni nije skroz precizna jer imam manje oči i spuštene kapke, ali ako nemate problema s tim mislim da bi vam bila super. 


 Zadnji manji kist je običan plosnati kist. Malo je veći i mislim da mu se tim smanjuje broj stvari koje možete s njim raditi. Osobno bih ga koristila za nanošenje sjenila preko cijelog kapka, blendanje ili highlighter.




 Prelazimo na veće kistove.


Najdraži kist iz cijelog seta mi je upravo ovaj najveći. Jako je mekan i obožavam ga koristiti za nanošenje pudera u kamenu. Za druge stvari mislim da bi bio prevelik.


Idući kist je kist za konture. Pogodan je samo za praškaste proizvode, po mom mišljenju bilo bi teško uzeti i nanijeti kremasti proizvod s njim jer je dosta mekan. Ja s njim nanesem bronzer pa nekim drugim kistom izblendam da ljepše izgleda.



 Kist koji sam koristila svega jednom je ovaj u nekom trokut obliku. Ne znam za što bih ga mogla koristiti. Ako imate prijedlog za što bi bio dobar napišite mi u komentarima.


Posljednji kist je kist za bronzer ili rumenilo. Također jako mekan kist, meni je najdraže nanositi bronzer s njim upravo zato što je manji. Možete lijepo nanijeti i blendati proizvod s njim.




Kistovi kupe dosta proizvoda tako da morate paziti kada nanosite proizvod. Kistovi su dosta lagani i lijepo sjedaju u ruku.
Preporučila bih ove kistove jer mislim da za cijenu koju sam platila su odlični, trenutno njih najviše koristim.

Jeste li isprobali ove kistove?

27 komentari:

  1. Ove četkice izgledaju odlično! Zaljubila sam se! *_*

    / Kathy's delight Instagram / Facebook

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da nisu original i na cijenu, odlicne su :)

      Izbriši
  2. Odličan post!Ove četkice izgledaju prelijepo ♥

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!Četkice fantastično izgledaju!Nisam ih probala!Slike su ti sjajne!Još jednom divan post!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaju preeslatko. Odličan post :))

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako su divni, baš mi se sviđaju! Ja bih prije odabrala u rose gold nijansi, ali i ovi su predobri♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, sve si super poslikala. Baš mi se sviđaju ovi kistovi, prekrasno izgledaju, a ako su još i kvalitetni... original je i tako precijenjen. ♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam isprobala te kistove, ali prema ovome što si rekla, djeluju kao dobra investicija. Slažem se da je original precijenjen :)
    Usput, zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post :)) Cetkice mi deluju veoma fino :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow kako izgledaju mocno. Mnogo mi se dopadaju, izgledaju kvalitetno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Izgledaju superr. Bas sam razmisljala kakav set cetkica da kupim, jer sam malo tanka s tim, tako da mi je ovaj post dobro dosaoo.
    Ja sam inace nova na blogu, pa bi mi znacilo ako hoces da pogledas http://mellowcent.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post zaista. Zapratila sam te i drago mi je jer sam 100 clan na tvom blogu.
    Cetkice izgledaju sjajno.
    myminiworldnina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni su ove četkice vrh, ja sam naručila pre nekih dva meseca iste samo rose gold varijanta. Malo je reći da sam zadovoljna u odnosu na kvalitet i cenu.
    http://miacosa.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post!Četkice su divne,moram i ja sebi naručiti jedne.
    Zapratila sam te bilo bi mi drago ako bi uzvratila :)


    https://xdreaannx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelijep post. Četkice su divne. Nažalost nisam ih imala i isprobala do sada, ali nadam se da nekada hoću.

    Objavila sam novi post, ako želiš pogledaj.❤

    http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/2017/07/13-reasons-why-most-popular-tv-show.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! Jako mi se sviđaju četkice!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.